Avansert søk


Peter Tomas (PeTo) Hesseberg - Sunnmørspostens hverdagshelt den 14. desember!

Sunnmørsposten kårer hver dag fra den 1. til den 24. desember en hverdagshelt basert på innkomne forslag. I dag er PeTo hverdagshelten og han er foreslått av Oscar Dag Larsen og Bodil Norwall.

I begrunnelsen står det å lese;

"... en hverdagshelt i forbindelse med det omfattende og suksessrike arbeid han har utført blant pensjonistene i Ålesund gjennom en årrekke når det gjelder bridgespill"

Vi gratulerer og sier oss veldig godt fornøyd med at en av BK Grands mest markante profiler gjennom flere tiår får en slik hedersbetegnelse.  På bildet er han avbildet med Liv (Gemalinnen), fast makker i en mannsalder både privat og ved bridgebordet, på 75 års jubileumsfesten til BK Grand tidligere i år, der han også ble gjort til æresmedlem i klubben.

Du kan lese hele stykket fra Sunnmørsposten her.

Gunnar, Oddbjørn og Jon Terje

The Champ! Egil Magne frå Aukra

MP-treff 2010

  • Mandag - 40 puljer, 389 par, 38 premier, forbundspoeng til 10 par
  • Tirsdag - 49 puljer, 530 par, 53 premier, forbundspoeng til 12 par
  • Onsdag - 9 puljer, 89 par, 8 premier, forbundspoeng til 3 par 
  • Torsdag - 37 puljer, 413 par, 41 premier, forbundspoeng til 10 par.

TGR

Thor Erik og makker endte til slutt på en hederlig 5.plass. Turneringen ble vunnet av et par fra Island.

Resultater

MP-treffresultater

MP-treffresultater

Alle resultater er nå mottatt og registrert.

Resultatene er dermed komplette.
Resultatene finner du her.

Mesterpoeng for alle dager er nå registrert i databasen.

Spillekveld 13.desember

Gledelige 12 bord i årets Kvist Julecup!
Ogå i år stiller Kvist Import med flotte premier: Rundepremie hver runde, sesjonspremier og sammenlagtpremier. Vi retter en stor takk til Per Arild!!

Etter de 9 første rundene har Dag og Johnny tatt ledelsen med Willy og Tore, Lawrence og Herman på de neste plassene.
Turneringen fortsetter neste mandag med de 9 siste rundene.  Vi minner om at kan du ikke stille, MÅ du skaffe stedfortreder!

Resultatene

Program 22 - 16.01.2011

Programpost om kortspillet BRIDGE starter opp søndag 22. August 2010.
Programmet vil gå UKENTLIG og vare i ca. 30 minutter hver gang.
Programmet går fra kl 21:00 til 21:30 HVER søndag.

Innhold:
Nybegynnerkurs i Oslo i januar 2011.
Intervju Grasrotandelen og Kortprøven.

 

KANAL 1 - BRIDGEMAGASINET - Program 22

This text will be replaced

Julebordet 2010

Takk til alle 39 som stilte opp. Denne gangen med koldbord, som jeg tror falt godt i smak. Einar fikk pris for den innsatsen har gjør for klubben. Kirsti holdt en velfortjent tale, med begrunnelse og bakgrunn for den pris. Lars Erik fortalte deretter litt historie om Kolbotn BK og hva som har skjedd fra å være en storklubb, til dertter og neste være fallitt, til slutt å vokse til den vi er idag. Deretter så var det turnering, litt mangelfull punching i siste runde, så det ble noen 50% score. Hele Resultatlisten.

Resultater 14. Desember 2010

Bente Skymoen og Lennart Wallin vant denne turneringen,foran Arvid Ek og Thor Nordam.På 3. plass kom Odd Arne og Arild. Det var jevnt i toppen. Resultatlisten.

Samtidig så ble det spilt en 2 runde kamp mellom Kolbotn BK1, og Askim 2. Vi lå under med 21 IMP etter 1 halvdel. Tape denne kampen var ikke bra, for da ville spillerne på Kolbotn BK3 mobbe oss fælt, da de slo det samme laget. Etter en bedre 2. halvrunde så viste det seg at vi hadde vunnet kampen med 5 IMP. Gratulerer til Niels Christian, Kolbjørn. Frode og Lars Erik.