Avansert søk


Klubbmesterskapet 2 kveld

Det er 2 par som har rykket fra de andre. Mellom Jan/Frode som leder og Arild/Odd Arne på 2 plass, så skiller det 0,2 poeng. Det kan man si er jevnt. På 3 plass så følger Elisabeth og Hege.

Andre spillekveld ble vunnet av Bente og Bjørn foran Arild og Odd Arne.  Kjell Johnny og Jan Synnestvedt fikk 3 plassen.

Hele Resultatlisten

Klubbmesterskapet 2011

Etter første kveld av tre i klubbmesterskapet har Olav og Arne tatt ledelsen.  Andreas og Bjarne følger på andreplass, Randi og Rolf er på tredje.  Klubbmesterskapet spilles som serieturnering over tre kvelder hvor alle møter alle.  Det er viktig at ved forfall  stedfortreder skaffes!

Resultatene

Åpent ungdoms-VM

Åpent ungdoms-VM

Åpent ungdoms-VM arrangeres i Opatija, Kroatia 21.-30. august 2011.

Mesterskapet består av monrad lagturnering (med sluttspill), Board-a-match lagturneing (med sluttspill) og parturnering.

Mer informasjon her.
Det kan søkes om støtte til deltakese fra juniorfondet.

Kurs i elektronisk registrering av foretak

Kurs i elektronisk registrering av foretak

Har klubben registrert seg og fått organisasjonsnummer slik at dere kan melde dere inn i Grasrotandelen? Hvis ikke kan dette være sparket som trengs:

«Elektronisk registrering av foretak» blir arrangert i Bergen 12. april og i Oslo 13. april.
- Grunnleggjande kurs i bruk av Altinn og Brønnøysundregistra sine elektroniske tenester. 

Kurset koster 1150,-. Søk her for å se hva andre bridgeklubber har fått av inntekter på Grasrotandelen. Påmelding og mer info her: Oslo - Bergen (fullt).

Kretstinget

Kretsting for Helgeland Bridgekrets avholdes lørdag 9. april 2011 ca kl 19:00 etter at første dag av KM-par er avsluttet. Kretsstyret oppfordrer alle klubbene å delta med representant(er) på kretsstinget. Kretsstyret har ikke mottatt noen forslag fra klubbene til tinget. Klikk på Les mer under bildefeltet for å lese utsendte dokumenter til kretstinget.

Livesending fra 6. runde NM-lag mellom Jessheim BK og Heimdal 3

Geir Helgemo (bildet) og Heimdal 3 er klar for finalen etter en spennende og jevnspilt kamp mot Jessheim. Vi gratulerer!

-- -- --

Nå er det siste utslagsrunde i NM-lag før finalen på Sortland i begynnelsen av juni. Vi har fortsatt med BK Grand1, og lørdag 16. april møter vi Tromsø i Tromsø. Det blir en tøff kamp og for oss så stiller Terje Lie, Asbjørn Kindsbekken, Tommy Skodje og Eirik Christian Natvik. Måtte hell og lykke og alle kortguder stå dem bi.

Så tilbake til overskriften.... Klokka 17.00 8. april går kampen Jessheim mot Heimdal 3 på BBO, ifølge Ronny Korsmo. Logg deg på og få med deg kampen der blant Geir Helgemo spiller.

For resultater fra 6. runde sjekk BTS.

Tommy og Eirik toppa 21. mars

På andreplass kom meglerne Olav og Kristen foran HP og Odd Egil på tredjeplass.

Resultatliste.

Re: Endring av NM par?

Svar til: Endring av NM par?

Arctic Circle Barometer - Rovaniemi

Vi har fått innbydelse til turneringa i Rovaniemi 13.-15. mai, her finner du den.

Vi minner også om Nordkalottmesterskapet som i år spilles i Alta 18.-19. juni. Påmelding kan du gjøre her

Gratulerer med seier i Nordisk mesterskap

Gratulerer med seier i Nordisk mesterskap

Norsk Bridgeforbund gratulerer det norske laget som vant Nordisk mesterskap for junior i påsken.

     
   
  Nordiske mestere: Lars Eide (npc), Steffen Fredrik Simonsen, Kristian Ellingsen, Lars Arthur Johansen, Harald Eide, Håkon Bogen. Foto: Maria Dam Mortensen  

På det seirende norske U25 laget spilte Håkon Bogen, Harald Eide, Kristian Ellingsen, Lars Arthur Johansen, Steffen Fredrik Simonsen og med Lars Eide som lagleder.

Det norske U20 laget gjorde også sine saker meget bra og havnet på delt fjerdeplass etter mange gode resultater. De slo blant annet det norske U25 laget med 17-13. Vi gleder oss til EM i Bulgaria i sommer.