Avansert søk


Simultan turnering og første kveld i Juleturnering

Kvelden ble vunnet av Bård og Torgeir med 60,4  foran Eigil og Leif som hadde 58,3. Sammenlagt i Norge ble det 53 plass av totalt 212 for Torgeir og Bård, mens Eigil og Leif havnet på 55 plass. Link til resultatlista under

http://bridge.no/var/ruter/html/9901/2012-11-13.htm

Resultater fra KM lag

I går (7/11) var det igjen KM-lag turnering på Vestby. 1 laget, med Odd-Odd og Didrik-Bjørn Å, vant klart (21-8) mot Kambo BK. Laget ligger nå på en fin 2. plass i B pulja.

2. laget spilte mot Kolbotn BK 4, og vant knepent 16-14. På laget spilte Roald-Pål og Geir-Bjørn M.

3. laget kom veldig skjevt ut mot Soon BK 2, og lå under 8-29(IMP) halveis, men kjempet seg inn til uavgjort(15-15). Laget bestod av Bjørn H-Bengt og Karin-Stein-Egil.

For alle resultater, se home.online.no/~svenpran/Turneringer/Turneringer.htm

Årsavgift 2013

Årsavgift for medlemskap i NBF er kr 200 og kr 60 til Østfold og Follo Bridgekrets. Dette er engangsavgift og er således uavhengig av hvor mange klubber eller kretser man er medlem i. Introduksjons- (tidl. K-medlem) og juniormedlemskap koster kr. 100.

Som kjent innføres en serviceavgift til NBF på kr. 10 pr spiller pr kveld fra 1.1.2013. Det er arrangerende klubb som må kreve inn denne. Dette medfører at BK Tempo øker spilleavgiften tilsvarende, til kr. 60 fra nyttår.


Kontingent 2013 kr 260,- bes betalt innen 15.12.2012 til konto 1030.51.28576.

Simultanturnering 2012

olav_elli.jpgHele 24 par deltok i historiens første simultanturnering som ble spilt i Sortland BK. Vant gjorde Svein Robert Vestå - Olav Ellingsen foran Almar  Olsen - Rolf Lehn på andre. Gunnar Harr - Stig Arne Iversen og Oddmar Nyseth - Øystein Johnsen delte tredjeplassen.

Klubbresultater her

Landsoversikt her

2. Kveld i Haustturneringa

I kveld vart det siger til Jan Frode og Lena føre Arve B og John Inge.

 

Samanlagt finn du her:var/fckeditor/klubber/file/1532%20Gaupne/Haust%202012.pdf

Julecupen 2012

1.spillekveld på Julecupen ble vunnet av Karin og Aud, med Gerd og Britt Riis på 2. plass og Olaug og Wenche på 3. Julecupen går over 5 kvelder og avsluttes den 5. des. Tirsdag 13.nov. starter vi nybegynnerkurs i bridge med 9 deltakere. Vi krysser fingrer og håper på nye medlemmer til bridgen i Harstad.

Kretsstyremøte 2012-5. 7.november 2012

Referat kretsstyremøte onsdag 7.november 2012

Vi mangler noen meldebokser i.f.m. KM-lag med 40 bord. Thor ber Karin bestille 16 nye meldebokser.


Kretsens Facebookside fungerer bra med stor aktivitet, men det er viktig at de som har tilgang til hjemmesiden fanger opp nyheter som også bør publiseres her.

Det ble vedtatt at også 2. helg i SM spilles i Vestby da det kan bli litt trangt med 26 bord på Musikkhuset i Greåker.


Finn har ryddet opp i møtereferatene fra kretstyremøter på hjemmesiden. Arne sjekker om noen mangler og sender eventuelt disse til Finn.


Det vil kjørt en offensiv mot klubbene for å øke deltakelse på Travbridgen. Thor tar initiativ, men det er viktig at hele styret følger opp i sine klubber. Styremedlemmer som skal spille møter opp før kl 09:00 for å hjelpe til med å rydde på plass bord etc. og ta inn startkontingent. Thor tar ansvar for å finne kortutdeler(e).

Henning orienterte om nye medlemsskapsformer og økonomiske konsekvenser for kretsen og klubbene. Styret vedtok å ikke gjøre noen endringer i kretsens kontingenter, men se an resultater etter første år og deretter vurdere om det er behov for nye satser. Informasjon om konsekvenser for klubbene sendes til alle klubber i kretsen.


NBF kjører 3 simultanturneringer på onsdager i løpet av resterende del av sesongen. Thor sender forespørsel til klubbene om noen er interessert i å arrangere en eller flere av disse på vegne av kretsen.

Thor og John Martin ønsker ikke gjenvalg på kommende årsmøte. Thor informerer valgkomiteen.


Stønad til Andreas Jansen i forbindelse med juniorleir ble vedtatt etter søknad.

Referent: Arne