Avansert søk


Resultat 3 runde NM

Ja nå er NM over for denne gang. Vi tapte kampen med ca. 30 IMP over 36 spill. I og for seg ingen katastrofe, men det var så mange feil at vi kunne faktisk vunnet kampen. Vi tapte vel kampen i først halvrunde hvor vi lå 39 poeng bak. De meldte blamt annet en hard 6 ruter, hvor vi stoppet i 5. Det var renenon i kløver, og når makker ikke hadde 1 eller 2 kontroll her så vokste kortene.  Uten cue bid så ble det vanskelig. Det ble også stampet 2 ganger fra vår side hvor motparten ikke har utgang. Dette er dyrt. Vi hadde også en melding i 2 halvrunde hvor makker blinkset og meldte av 5 kort hjerter. hvor han bare hadde 4. Denne ble selvfølglig doblet. Vi brant også en 6 spar, hvor jeg hoppet til 4 spar med K.D.8 i stedet for å melde1 kløver - 1 spar - 2 ruter, og deretter melde spar. Makker forstår da at jeg har kun 1 hjerter, og med 3 små hjerter så kommer vi nok i 6 spar. Jeg fikk også monsterhånden med spar A,D.J.x.x.x hjerter K J x x x x samt kløver A. Motparten meldte 1 ruter - 2 kløver og jeg viste begge major med 2 ruter. 3 kløver pass og så er det min tur igjen. Her har vi helt sikkert uthang, men kan det være slem? Jeg meldte 6 kløver og makker meldte 6 hjerter(doblet). Makker hadde 4 hjerter. men A D satt dobbel bak- 11 stikk- Jeg skal her melde 5 kløver som ber makker melde 6 hjerter/spar med A eller K i hjerter/spar. Motparten meldte også 6 hjerter her. Her burde vi ha tatt inn 13 IMP. 

Det var Jan Løvfall, Lars Erik, Sjur og Anders som spilte.  

Mandag 14. desember - Rolv og Arne er ustoppelege

Nok ein gong var det Arne og Rolv som sto øvertst på seierspallen etter ein spelekveld i haust. Det begynner å bli mange av desse kveldane. På dei neste trinna kom Lars Ove Remvik og Hallgeir Hartvigsen og Petter hesseberg og Kjell Stafseth.

Resultatliste her.

Spelestensilar her.

Ingen datautveksling fra SparTi

Ingen datautveksling fra SparTi

NBF har byttet IT-leverandør fra årsskiftet.

Det aller meste er på plass.
Databasen er imidlertid ikke på plass. Dette medfører at vi fra og med i dag ikke får importert og eksportert datapakker fra SparTi. Vi regner imidlertid med at dette er noe som raskt kommer på plass - følg med her for mer informasjon.

Julebridge

Her legg vi ut innbydingar til julebridgen etterkvart som dei tikkar inn.

(Vi har for tida litt probl. med administrator - slik at sjølve innbydingane ikkje er lasta opp.. men dei kjem)

27. desember - BK Grand si juleturnering. Innbyding her. Påmelding her.

28. desember - Julecup - Molde. Innbyding her. Påmelding her.

29. desember - AVLYST Juleturnering - Brattvåg. AVLYST

Sunnfjordingane vil gjerne ha besøk den 30. desember til Gildecupen.

innbyding og påmelding her.

NBF bytter adresse og telefonnr

NBF bytter adresse og telefonnr

NBF har fra 2010 fått ny adresse og nytt telefonnummer.

Den nye adressen er: Norsk Bridgeforbund, Sognsveien 75 A, 0855 Oslo

Nytt telefonnummer: 47 47 94 00
Telefontid: 12:00 - 15:00

Vi venter på installasjon av ny fakslinje, og kommer snarlig med informasjon om nytt faksnummer.

Klubbleiar og Turneringsleiar vann tysdag

Terje Sæbø - Per Halvorsen vann tysdag.

Resultatlista er no klar her:

 

KM par 10. - 11. april - status; 21 påmeldte par

Invitasjon til sesongens kretsmesterskap og NM semifinale lørdag og søndag den 10. og 11. april 2010 er sendt ut til klubbene. Kretsstyret håper på stor deltakelse og ønsker velkommen til Mo i Rana samfunnshuset. Påmelding på NBFdata eller til Sverre Å. Selfors eller tlf. 47816659 innen 8. april. Her er invitasjonen.

ROMJULSTREFF 2009 - 29. desember

Åsane Bridgeklubb inviterer til romjulstreff tirsdag 29. desember kl.17.00 – 22.30. Det vil bli arrangert både A- og B-pulje. Startkontigent kr.150,- pr. spiller. 42 spill - 14 runder a 3 spill - Kretspoeng. Velkommen til romjulstreff! Hilsen Åsane BK

Innbydelse

Påmelding til A-puljen

Påmelding til B-puljen

Dønna BK utmeldt av NBF

Dønna Bridgeklubb er formeldt utmeldt av NBF fra 01.01.2010.

Spilling i Åsane 22. desember

Om du skulle være i tvil så er det spilling i Åsane helt frem til jul, også kommende tirsdag, 22. desember. Medlem eller ikke så er du hjertelig velkommen til å spille denne dagen.

 Som vanlig spiller vi 9x3 = 27 spill. Hjertelig velkommen skal dere være!