Avansert søk


Nordmenn amerikanske mestere

Nordmenn amerikanske mestere

Natt til søndag vant lag Zimmerman, med Tor Helness og Geir Helgemo på laget, det prestisjetunge amerikanske lagmesterskapet "Vanderbilt". Nordmennene spilte på franske lag Zimmerman, samme lag som de tidligere har vunnet Transnationals med. 

På sin ferd slo de ut lag Strul med blant annet Boye Brogeland og Erik Sælensminde i semifinalen og lag Nickell (regjerende verdensmestere) i åttendelsfinalen. Vi gratulerer!

Tor Helness ble forøvrig den spilleren som vant flest mesterpoeng under mesterskapet.

Turneringssidene.

Resultater 22. mars

Turid og Svein gikk til topps i det 16-par store feltet på mandag. Finn og Roar tok 2-plassen foran Bjarne og Olav på siste premieplass. Hele resultatlisten ser du her 
KM par 2010.
 

Ski BK arrangerte kretsmesterskapet for par helgen 20-21 mars. Arrangementet var en suksess fine lyse og luftige lokaler og god stemning under turneringen under kyndig ledelse av Sven Pran. I år som i fjor kommer ble kretsmesterskapet vunnet av Siv Thoresen og Jo Arne Ovesen som representerer Ski BK, vi gratulerer. Best av klubbens ”faste spillere” ble Anna og Bjørnar som tok 3-plassen. Disse spilte ikke om NM plass. Olav og Roar var hele tiden med å kjempet om plass i finalen, men endte til slutt på den kjedelige 9-plassen som gav premie men ikke reisestøtte. Brukbar innsats av Lawrence og Tore 10-plass og Herman med makker Rolf Lersbryggen fra Vestby 12-plass. Resten av klubbens deltakere vil nok helst glemme turneringen. Vi gratulerer premievinnerne og ønsker kretsens representanter i finalen lykke til på Lillehammer til sommeren. Resultatlisten ser du her

Resultat Vossa-Cup 2010

Vossa-Cup 2010 bl vunnet av Arvid Måkestad - Knut Kaupang foran Dag Inge Torgersen  - Oddmund Midtbø. På tredjeplass kom Lisbeth Glærum  - Tove Haugen. Fullstendig resultatliste og spillstensiler er endelig klart. Bilder fra turneringen finner du her