Avansert søk


Klart for 1. og 2. divisjon!

I helga er det klart for 1. og 2. divisjon i Trondheim. Nytt av året er at de arrangerer alle avdelingene på samme sted. Det vil altså bli 1. divisjon og tre avdelinger i 2. divisjon på samme sted. Spillingen skal foregå på Quality Panorama på Tiller. 1. divisjon starter fredag kl 18:00. 2. divisjon starter samme dag kl 19:00.

En spennende nysatsning fra NBF at de samler alle puljene på et sted. Det vil bli endel mer reising for enkelte, men håpet er at det skal bli en ramme rundt arrangementet som våre toppspillere fortjener.

Vår krets er representert med 3 lag i helgens happening. Vi har et lag i eliten (Lag Davidsen, Flått, Enge, Ringseth, Brogeland og Nybo) og to lag i 2. divisjon. Lag Nymoen (Nymoen, Herstad, Hakkebo, Daling, Holmen og Flakstad) og lag Øvereng (Øvereng, Flått, Galguften, Haugum)

Det vil være sendinger på BBO fra kampene i 1. div. 

Link til live oppdatering av resultater

1. Divisjon
2. divisjon avd a
2. divisjon avd b
2. divisjon avd c

Vi ønsker alle våre spillere lykke til med spillinga i helga!

NM klubblag

Åsane BK stiller 6 lag:

 

Kontaktperson

Åsane BK 1

Harald Bastiansen

Åsane BK 2

Erik Engum

Åsane BK 3

David Ueland

Åsane BK 4

Steinar Hysjulien

Åsane BK 5

Steinar Kyrkjebø

Åsane BK 6

Henry Wathle

Trekning og resultat Første runde: sjå 'Les mer'

KM lag!

Foreløpig er det påmeldt 27 lag til KM. Dette er veldig bra, men vi trenger noen fler lag i ytternamdalen. Fristen har gått ut, men hvis du er rask årner det seg læll.

Ta kontakt med Ragnar Davidsen på 98881132 eller ragnar.davidsen@ntebb.no for påmelding. Vi gir det et par dager til så kommer vi med puljeoppsett og kampoppsett til de ulike lagene.

Innbydelse KM-Lag 2010/11, Gauldalsregionen

Som tidligere år vil det også denne sesongen bli avviklet en lagserie for Gauldalsregionen i kretsen. Det er ingen begrensning i antall lag fra hver klubb, eller hvor mange spillere hvert lag bruker. Det spilles serie alle mot alle med oppstart onsdag 27.10.2010 kl.18.30 på Soknatun Soknedal. Finalen spilles etter samme system som sist, der de beste lagene fra Gauldalsregionen og Orkdalsregionen spiller alle mot alle. Nytt i år blir at finalen arrangeres samme helg som KM par.

Pris: Kr. 1000,- pr. lag. (Faktura sendes til klubben)

Påmeldingsfrist: 22.10.2010
Kontakt: Stein Bjerkset tlf. 90927238 eller
                e-post: stein.bjerkset@rennebu.kommune.no

NM klubblag 2011 i gang

Den første runden i NM for klubblag 2011 ble satt opp 7/10. Til sammen 12 lag fra kretsen er påmeldt; de får følgende oppgaver i første runde:

NM klubblag 2011, 1. runde:
kamp nr hjemmelag bortelag resultat
1167 Rubbestadneset BK 1 BK Strileknekten 1

 w.o.

1173 BK Augvald 2 Kvinnherad BK 3

 67-72

1174 BK Augvald 3 Stord BK 1

 29-124

1175 BK Augvald 1 Sauda BK 2

86-96

1176 Sauda BK 1 Kvinnherad BK 2

84-56

1177 Kvinnherad BK 1 Odda BK 1

63-69

1178 Haugesund BK 1 Åsane BK 2

 130-49


Frist for å spille 1. runde er 7. november. Alle resultater her:

NM for klubblag 2010

1. runde

Vadsø BK 2 - Kirkenes

Ikke rør trumfen

 

Alta BK - Vadsø BK 1

?
?

Seriemesterskapet 1 og 2 divisjon

 

 

Denne helgen ble 1 og 2. divisjon avluttet i Trondheim

1. divisjon ( våre lag er Hordaland 1, Høyland, Hordaland 2, de Botton, Hordaland 3, Halvorsen) 

Etter spillingen i helgen, ble det klart at Hordaland fikk to lag på pallen. Hordaland 1, Høyland ble nr. 2 bak Vestfold 1, mens Hordaland 2, de Botton ble nr 3 etter å ha ledet etter første helg. Vi gratulerer med flott innsats. Bilder av våre medalsjevinnere finner du under les mer. Hordaland 3, Halvorsen må ta den tunge veien ned i 2. divisjon. fullstendig resultatliste finner du her:


2. divisjon ( vårt lag er Hordaland 4, Breivik i avd. C )

I 2. divisjon endte Hordaland 4, Breivik på 10 plass og må desverre ta den tunge veien ned i 3. divisjon. Fulstendig resultatliste her: